[vc_row][vc_column][vc_column_text]
REJESTRACJA
[/vc_column_text][vc_toggle title=”Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?”]W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?”]Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?”]Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis “Logowanie” i następnie “Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?”]Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
ZAMÓWIENIA
[/vc_column_text][vc_toggle title=”Czy mogę wycofać złożone zamówienie?”]Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jaki jest termin realizacji zamówienia?”]Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?”]Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego TOP SECRET nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@topsecret.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?”]Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 149 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?”]Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?”]Nie, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]